رئیس کل گمرک ایران روز جهانی گمرک را تبریک گفت
ژانویه 26, 2021
بازدید معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان
دسامبر 12, 2021

برنامه رهیافت شبکه استانی اصفهان با موضوعیت کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان

بررسی تاریخچه و مشکلات موجود برای راه اندازی کارگو ترمینال اصفهان

اتاق بازرگانی اصفهان، میعادگاه تجارت مردان، صنعتگران و معدنکاران اصفهان و بسیاری از کسانی است که در گستره اقتصاد این شهر دیر سال، بی وقفه می کوشند تا پایتخت سر به فخر فلک ستوده صفویان، همچنان بر قله رفیع اقتصاد و صنعت ایران زمین، علم بر افرازد و سروری کند و براعتلای این سرزمین مقدس، بیفزاید.



برنامه رهیافت با مشارکت اتاق بازرگانی اصفهان ، پنج شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 17:02 به مدت 38 دقیقه از شبکه اصفهان به روی آنتن رفت.

 
 
 

در این برنامه به بررسی تاریخچه و مشکلات موجود برای راه اندازی کارگو ترمینال اصفهان و اقدامات موثر معاونت امور اقتصادی استانداری پرداخته شد.
موضوع برنامه: راه اندازی پایانه بار هوایی (کارگو ترمینال)
میهمانان: دکتر سید حسین قاضی عسگر (معاون همانگی امور اقتصادی استانداری اصفهان) و آقای رسول کوهستانی (مدیر کل گمرک اصفهان)

 

برنامه رهیافت با مشارکت اتاق بازرگانی اصفهان ، پنج شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 17:14 به مدت 38 دقیقه از شبکه اصفهان به روی آنتن رفت.


 
 
 

موضوع برنامه: نقش اتاق بازرگانی اصفهان در راه اندازی و توسعه کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان
در این برنامه به نقش اتاق بازرگانی در راه اندازی و رونق و توسعه کارگو ترمینال پرداخته شد.
و به سوالات سایر میهمانان برنامه که از فعالان اقتصادی استان اصفهان بودند پاسخ داده شد.
میهمانان ویژه: آقای مهندس حسن امجدی (مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان) و خانم فرشته امینی (عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان)

 

برنامه رهیافت با مشارکت اتاق بازرگانی اصفهان ، پنج شنبه 23 بهمن 1399 ساعت 17:05 به مدت 40 دقیقه از شبکه اصفهان به روی آنتن رفت.

 
 
 


موضوع برنامه: راه اندازی پایانه بار هوایی (کارگو ترمینال)
در این برنامه به بررسی زیر ساخت ها و امکانات موجود در کارگو ترمینال اصفهان و طرح توسعه و کمبود ها پرداخته شد. در این برنامه به سوالات سایر میهمانان برنامه که از فعالان اقتصادی استان اصفهان و اصحاب رسانه بودند پاسخ داده شد.
میهمانان ویژه: آقای مهندس وحید اسدی (مدیر عامل شرکت پرشین کارگو) و خانم فرشته امینی (عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *