برنامه رهیافت شبکه استانی اصفهان با موضوعیت کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان
فوریه 14, 2021
بازدید مدیر خدمات فرودگاهی فلای دبی از مجوعه پایانه بار فرودگاه شهید بهشتی اصفهان
دسامبر 15, 2021

بازدید معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان

بازدید جناب اقای دکتر نقش معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و هیات همراه از مجموعه پایانه بار هوایی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

جناب آقای دکتر نقش معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري اصفهان روز شنبه بيستم آذرماه از بخش هاي مختلف ترمينال بار هوايي فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي بازديد کرد. در جریان این بازدید حسن امجدی مدیر کل فرودگاههای استان اصفهان، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تکمیل و بهره برداری از ترمینال بار هوایی این فرودگاه و همچنین امکانات و قابلیت های منحصر به فرد و پتانسیل های موجود این پایانه در عرصه صادرات محصولات غیر نفتی ارائه نمود.
در ادامه مسئولین ترمینال بار هوایی فرودگاه، ضمن ارائه آمار صادرات صورت گرفته در این پایانه در سالهای اخیر، خواستار حمایت بیشتر از صادرات بار هوایی در استان اصفهان شدند و در همین راستا نسبت به ارائه نقطه نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود اقدام نمودند.


در پایان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در جهت بهره برداری از ترمینال بار هوایی فرودگاه شهيد بهشتي، سهم صادرات محصولات غیر نفتی استان را از طریق کارگو، قابل افزایش دانسته و دستور مساعد جهت پیگیری موضوعات مطرح شده در امر صادرات هوایی بار از این پایانه را به صورت ویژه در کارگروه توسعه صادرات استان اصفهان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *