فریت بار مسافری


ارسال بار مسافری و نمونه های غیر تجاری با هواپیما از اصفهان به خارج از کشور

 
 

ارسال بار مسافری به خارج از کشور

شما میتوانید از طریق پایانه بار فرودگاه اصفهان، بارهای مسافری خود را اعم از لوازم شخصی، لوازم منزل، لوازم اداری، خوراکی، فرش، مبلمان، کتاب، پوشاک و ... تحت عنوان فریت بار مسافری، به هرگوشه از جهان ارسال نمایید. فریت بار به تمامی کشورهای دنیا قابل انجام میباشد. فریت بار به کشورهایی مانند : آمریکا، استرالیا، کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه، سوئد، نروژ، ترکیه، امارات، فنلاند، کویت، قطر، عمان و ...

چه کالاهایی را میتوان به خارج از کشور به عنوان فریت مسافری ارسال نمود؟

فریت بار مسافری شامل انواع کالاها و لوازم بوده ، و با هزینه ی بسیار پایین تری نسبت به سایر روشهای ارسال کالا ، در حجمها و وزن های مختلف ، در کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان صورت میپذیرد. شما میتوانید لوازم منزل از قبیل لوازم شخصی، لوازم دانشجویی، مبلمان، لوازم برقی، پیانو، فرش، لوستر، ظروف و پوشاک، خشکبار و بسیاری دیگر از لوازم منزلتان را به مقصد مورد نظر خود ارسال نمایید.


شرکت پرشین کارگو لوازم مسافر را به چه کشورهایی ارسال می‌نماید؟

شرکت پرشین کارگو قادر است لوازم منزل شما را به اغلب کشورهای دنیا بصورت فریت مسافری ارسال نماید. به عنوان مثال به برخی از این کشورها در زیر می‌پردازیم:


ارسال بار به کانادا توسط شرکت پرشین کارگو

یکی از خدمات فوق العاده شرکت پرشین کارگو، ارسال بار به شهرهای مختلف کانادا نظیر تورنتو، مونترال، ونکوور و کلگری می‌باشد. پس از تماس شما با این شرکت، کادر تخصصی فروش بار این شرکت در مکان شما حاضر شده و پس از بازدید لوازم شما و مشاوره رایگان، بار شما را از اصفهان به کانادا ارسال میکنند. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید در سایت پرشین کارگو به آدرس https://persiancargo.org وارد صفحه‌ی ارسال بار به کانادا شوید و توضیحات کامل پیرامون این اقدام را مشاهده بفرمایید.


ارسال بار به آمریکا توسط شرکت پرشین کارگو

یکی دیگر از خدمات شرکت پرشین کارگو، ارسال بار به شهرهای مختلف آمریکا نظیر نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس ، شیکاگو ، میامی ، سان فرانسیسکو، واشنگتن دی سی ، سیاتل و آوستین می‌باشد. پس از تماس شما با این شرکت، کادر تخصصی فروش بار این شرکت در منزل شما حاضر شده و پس از بازدید لوازم شما و مشاوره رایگان، بار شما را پس از بسته‌بندی مخصوص هوایی از اصفهان به آمریکا ارسال میکنند. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید در سایت پرشین کارگو به آدرس https://persiancargo.org وارد صفحه‌ی ارسال بار به آمریکا شوید و توضیحات کامل پیرامون این اقدام را مشاهده بفرمایید.

مراحل فریت بار مسافر به خارج از کشور به چه شکل است؟

برای آگاهی از مراحل مختلف و مدارک مورد نیاز فریت بار، میتوانید در سایت پرشین کارگو، تمامی شرایط و مراحل فریت بار را مشاهده نمایید. برای آگاهی از هزینه ها و مدیریت آن، میتوانید به صفحه ی هزینه فریت بار مراجعه نمایید.

 
تعهد ما رعایت بهترین شرایط و استانداردهای حمل هوایی بار مسافری مطابق با قوانین بین المللی است، تا کالای شما با رعایت کامل مسائل ایمنی، در مقصد تحویل شما گردد.