حمل هوایی حیوان زنده


ارسال حیوانات زنده با هواپیما از اصفهان به خارج از کشور

 
 
حمل هوایی حیوان زنده به چه صورت است؟

حمل هوایی حیوانات زنده، بخصوص ارسال هوایی حیوانات خانگی ، یکی از خدمات مهم و بسیار تخصصی شرکت پرشین کارگو میباشد. حمل حیوانات زنده (حیوانات خانگی، چهارپایان، حیوانات آزمایشگاهی، حیوانات سیرکی، حیوانات خاص و... ) با هواپیما، نیاز به دانش کافی و بسترسازی شرکت حمل، از لحاظ مدارک و چگونگی حمل حیوانات زنده دارد. دانش بالای شرکت حمل هوایی سبب میشود حیوان شما با سلامت و امنیت کامل، توسط هواپیما حمل شده و با کمترین استرس و نگرانی به مقصد مورد نظر شما برسد.


ارسال حیوانات خانگی از اصفهان به خارج از کشور

کارشناسان شرکت پرشین کارگو مستقر در پایانه بار فرودگاه اصفهان، با گذراندن دوره های آموزشی بین المللی مرتبط - تحت نظارت انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) - میتوانند به راحتی در این زمینه، راهنمای شما باشند تا شما با خیالی آسوده و آگاهی از قوانین مربوطه، اقدام به ارسال حیوان خانگی خود از اصفهان به خارج از کشور نمایید.
این شرکت با تجریه فراوان در ارسال حیوانات خانگی مانند سگ و گربه و خرگوش و... ، پرندگان زینتی، حیوانات دریایی و... به اقصی نقاط دنیا و آگاهی از قوانین مربوطه، میتواند بهترین راهنمای شما برای انتخاب سفری ایمن و آسوده برای حیوان شما باشد.

 
تعهد ما رعایت بهترین شرایط و استانداردهای حمل هوایی حیوان زنده مطابق با قوانین بین المللی است، تا حیوان شما با رعایت کامل مسائل ایمنی و سلامت جسمی و روانی کامل، در مقصد تحویل شما گردد.
 

پذیرش حیوان زنده مستلزم انجام هماهنگی های مستمر و مداوم قبلی می‌باشد. شرکت پرشین کارگو تمامی همانگی‌ها و پیگیری‌ها را برای ارسال هوایی حیوان خانگی شما انجام خواهد داد تا از صحت و سلامت حیوان شما در طول پرواز تا رسیدن به مقصد، اطمینان لازم را داشته باشد. برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید:


مشاوره‌ی رایگان