سه هزار تن کالا از طریق فرودگاه اصفهان صادر شد
ژانویه 7, 2021
دیدار وزیر اقتصاد ارمنستان از کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان
ژانویه 24, 2021

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت از پایانه بار هوایی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت از پایانه بار هوایی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

سید علیرضا ناصری قمصری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت و معدن و تجارت به همراه جناب آقای مهران حیدری مسئول امور استانها وزارت صمت و به منظور بازدید از زیرساخت های صادراتی استان اصفهان به این استان سفر کردند.
ایشان در جریان سفر به استان اصفهان با حضور در پایانه بار هوایی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از این پایانه بار هوایی بازدید به عمل آوردند.
جناب آقای ناصری و جمعی از همکاران ایشان با حضور در پایانه بار هوایی، به تبادل نظر با مدیریت پایانه و مسئولین اتاق بازرگانی استان پرداختند.

در راستای طرح توسعه کارگو ترمینال، درخواست هایی از طرف مسئولین پایانه مطرح گردید که مهمترین آن موضوع تهیه دستگاه X-Ray جدید و مطابق با استاندارد های روز برای پایانه بار هوایی فرودگاه اصفهان بود.
ایشان به همراه جناب آقای مهندس اسدی مدیریت پایانه بار هوایی، ضمن بازدید از بخش های مختلف این پایانه در جریان اقدامات انجام شده، امکانات و قابلیت های منحصر به فرد، و پتانسل های زیاد این پایانه در عرصه صادرات غیر نفتی از این استان قرار گرفتند.و سایر نیاز های و اقدامات لازم جهت توسعه این پایانه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
امید است با اجرایی شدن هرچه سریع تر این مصوبات شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صادرات غیر نفتی و به تبع ارز آوری و رونق اقتصادی برای کشور عزیزمان باشیم.
17/10/1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *